Моля, разкрийте тайната - как привличате клиенти за тандемни скокове.
Реклама. Google Ads, реклама с блогъри, собствено органично съдържание, SEO, договори с хотели, курорти, екскурзионни бюра, плакати на пътя и прочие. Платената реклама работи най-добре.
Платената реклама към целева аудитория е по-добра. На юг много хора идват да скачат от онези обикновени туристи, които просто са дошли да се мотаят на морето.
Преди време се опитах да внедря „офлайн обмен на банери“. Идеята е да се постигне споразумение с центрове за „екстремни дейности“ като картинг, пейнтбол, каране на АТВ, ние да окачим техния банер на видно място в нашия, а те да окачат нашия със същия размер в техния.
Фотоконкурс. Всяка седмица участниците изпращат снимки, направени само от аматьори. На земята, в небето, извънземни - няма значение. Например, те изпращат от понеделник до сряда, а до петък се гласува за тях с харесвания. На уебсайта или във Фейсбук - няма значение, основното е, че наблизо има реклама за парашутни скокове.